Про силу реклами

Про силу реклами

Побачив рекламу про зйомки нового кліпа Лободи. Як же його хвалили, казали що буде бомба просто. Такий видатний режисер, така робота грандіозна буде проведена…
Ех, реклама. Я повівся як дитина, очікував виходу цієї роботи як ніколи. Можливо тому що сам займаюся відеозйомкою і хотів подивитися на роботу митців.
Про саму пісню нічого говорити не хочу, бо зараз не пісні а набір слів і звуків які легко запам’ятати.
Отже вийшов кліп, я подивився і був шокований. Я не побачив там супер роботи. Подивіться самі, може я чогось не розумію.

Не будемо аналізувати роботу графічного оформлення, хлопці та дівчата старалися, але все одно вийшло штучно.

Навіть відгуки людей про кліп мені сподобалися.

Наприклад: 

Мне клип не особо понравился. да обстановка вокруг красивая, интересная задумка, костюмы….но ее постоянные танцы….во-первых на второй минуте просмотра уже утомило а во-вторых явный перебор. Хотя обстановка и животные в кадре понравились.

Ось про це я і хочу сказати. Де тут краса? Те що Лобода весь час в трусах трясе жіночим органом між ногами? Навіть писати більше нічого не хочеться. Такі танці може справлять враження на підлітка тринадцяти років, але мені огидно дивитися на такий «супер танець».

Шкода, що намагаються зацікавити глядача голим тілом. Реклама тільки так і працює на жаль. Так саме цікаво, що діє такий стиль. Ось вам і сила реклами.

Працювати ще над мистецтвом в Україні потрібно.

Myroslav